من راببخش
 
.
فلسفه و شعروعلوم انسانی
سه شنبه 8 آذر 1390برچسب:, :: 23:48 ::  نويسنده : ناصر علی نژاد       

من را ببخش بابت این شعرواره ام
این آسمان تار و تهی از ستاره ام

من را ببخش ، بابت از نو سرودن و
تکرار دوست دارمت ای ماه پاره ام

باور کنی وَ یا نکنی، دل بدست توست
این بار تا کجا بکشانی دوباره ام

دست خودم که نیست اگر دلسپرده ام
در بند زلف توست دل پاره پاره ام

وقتی که کیمیای محبت به دل نشست
در التهاب ثانیه ها من چه کاره ام !

گیسوی یار راه پس و پیش بسته است
جز صید دام و دانه شدن چیست چاره ام

در راه عشق شکوه ز تیر بلا خطاست
آتش بزن به جان و دل پر شراره ام

چشم تو گفت این غزل نو رسیده را
باور کن ای غزال ، که من ، هیچ کاره ام

؟؟؟؟؟؟؟؟//



 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
درباره وبلاگ

هوالمعین خوش آمدید این وبلاگ می خواهد بقدر مقدور به شکل تخصصی به علوم بپردازد ودراین راه دشوار محتاج دعای خیرو عنایت بازدیدکننده است و... ( به خاطرعظمت گوته ونیز نگاه جامع ایشان به فرهنگ شرق وغرب و...وبلاگ به تصویرش مزین شد.)
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان علامه و آدرس visdom.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 34
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 40
بازدید ماه : 180
بازدید کل : 55982
تعداد مطالب : 108
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1